Príbehy dobrej praxe

Na obsahu tejto sekcie pre Vás práve pracujeme. Ďakujeme za pochopenie. 

Ako dobre musí učiteľ poznať sám seba? Veľmi dobre. A ako veľmi by mal byť sám sebou? V maximálnej možnej miere

Priznám sa, keď som si prečítala odpovede pána Králika na moje otázky prvýkrát, až som zovrela päste a povedala som si, že to snáď ani nie je možné. Otázky som sa predsa pýtala jasné a zreteľné, tak prečo som nedostala aj také odpovede? Až neskôr som si uvedomila, že som ich vlastne dostala – jasné a zreteľné presne tak, ako mi ich ako individualita chcel a mohol dať.

Čítať viac

Britský zázrak?

Verejná prednáška Marka Penfolda, Sophie Brayovej a Kim Kentovej, ktorú zorganizovala Nadácia pre deti Slovenska v spolupráci s Koalíciou za spoločné vzdelávanie, s podporou Plesu v opere a Orane Slovensko a. s. sa uskutočnila v utorok 23. októbra v Lab café. Britskí hostia učia na poprednej Babington Academy v Leicestri a venujú sa vzdelávaniu rómskych detí zo Slovenska s mimoriadnymi výsledkami. Túto školu navštevuje 1217 študentov, z ktorých až 610 nepoužíva anglický jazyk ako svoj prvý jazyk.

Čítať viac

Kategórie


Tags

zobraziť viac